Si no veus correctament aquest e-mail fes click aquí
Núm. 205 - 06/05/2021
Sessions de Sensibilització a la Supervisió
Fa poc temps que estàs exercint com a treballadora social i tens dubtes sobre quin paper tens dins de l'equip, quin encàrrec han de fer, com s'han d'abordar els casos o a on queda l’ètica professional i personal? Apunta't a la nova sessió de Sensibilització a la Supervisió que hem programat per al mes de juny.
La Junta de Govern del Col·legi, reunida en sessió ordinària el 15 d'abril, ha convocat les eleccions ordinàries a la Junta de Govern del Col·legi, que se celebraran el 16 de juny de 2021.
El Col·legi estem totalment en contra que els Serveis Socials i les entitats del tercer sector hagin de certificar situacions vinculades a l'empadronament i unitat de convivència relacionades amb la tramitació de l'Ingrés Mínim Vital. Sobrecarreguem de tràmits i paperasa un sistema, ja de per sí prou sobrepassat de burocràcia.
Avui, 13 de maig, a les 18:30h, es farà aquesta xerrada online organitzada per la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL, juntament amb la Comissió d'Infància i Família del Col·legi.
El 31 de maig finalitza el termini per presentar comunicacions i pòsters per al IV Congrés de Serveis Socials Bàsics i Especialitzats, que lidera el Col·legi de Pedagogia i que organitzem conjuntament els col·legis de Psicologia, Educadores i Educadors Socials i de Treball Social.
El passat 29 d'abril, la degana del Col·legi, Conchita Peña, va participar en una notícia emesa al Telenotícies migdia de TV3 on s'analitzaven els diferents factors que afavoreixen la incidència de la covid-19.
Amb motiu de la celebració del Dia Internacional del Treball, vam participar en aquesta manifestació convocada a Barcelona pels sindicats CCOO Catalunya i UGT de Catalunya, sota el lema "Ara Toca".
L’objectiu de la trobada era tenir un primer contacte entre els equips de redacció de les diferents revistes per compartir experiències sobre la divulgació del coneixement que genera la pràctica del treball social i valorar possibles fórmules de cooperació.