Esteu aquí

Inici | Actualitat | Noticies | Anglès per a treballadors/es socials: mètode “task based” (basat en tasques)
Compartir
1583 visitas
09 març 2016

Anglès per a treballadors/es socials: mètode “task based” (basat en tasques)

 

anglès
Treball Social
tasques


A finals de gener us vam trametre informació sobre la propera organització  de formació d’anglès per a  persones treballadores socials, en diferents nivells. Molts de vosaltres vau fer la prova de nivell i ens la vau trametre.

A partir d’aquí, amb tota la informació recollida hem procedit a programar formació d’Anglès per a treballadors/es socials: mètode “task based”  (basat en tasques), en funció dels resultats obtinguts.

A l’ inici de la formació es realitzarà un estudi de necessitats, per la qual cosa el contingut serà adaptat per a  cada alumne.

Objectius:

Els objectius relacionats amb les tasques identificades seran rellevants. L’objectiu estarà  mesurat en funció de la facilitat, complexitat i fluïdesa amb els que es realitzin les tasques.

El docent:

Ensenyarà vocabulari i estructures gramaticals relacionades amb el tema per millorar el rendiment lingüístic i pràctic dels alumnes.

Proporcionarà materials ( escrit i/o d’àudio)  per entendre el llenguatge clau en el context.

Donarà l’oportunitat de preparar i realitzar la tasca a l’entorn segur de l’aula.

Avaluarà el rendiment dels alumnes per identificar els punts de millora.

Proporcionarà tasques de reforç i preparació a través de la seva plataforma d’aprenentatge en línia. 

Les tasques inclouran:

Tasques escrites, per exemple escriure un informe sobre un cas concret.

Tasques orals, per exemple fer un role play en el context de tractar amb els usuraris dels serveis socials.

Tasques combinades, per exemple celebrar una reunió en la qual els participants han de preparar i parlar de punts derivats d’una lectura, per després escriure l’acta o informe traient conclusions del que s’ha parlat.

Avaluació:

Els alumnes seran avaluats de forma contínua durant el curs a través del treball individual i en grup. Al final del curs cada alumne rebrà un informe de progrés detallant les seves fortaleses i debilitats i especificant els aspectes a millorar. Aquest informe utilitzarà el MCERL (Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas) com punt de referència i també la llista de tasques que forma el contingut del curs.

Durada: 19, 5 hores  (sessions d’ 1,5 hores)

Horari:

Las classes s’impartiran els dimecres en els següents horaris i nivells:

B1.1 Pre-Intermediate (puntuació Nivell 30%-40%): de 15.30 h a 17 h. (1,5 h)

B1.2 Intermediate ( puntuació NIVELL 40-48%): de 17.15 h a 18.45 h. (1,5 h)

B2 Upper Intermediate ( puntació NIVELL 50-68%): de 19 h a 20.30 h. (1,5 h)

Dates:

Març; 23, 30

Abril; 6, 13, 20, 27

Maig; 4, 11, 18, 25

Juny;   1, 8, 15

Lloc:  seu central del Col·legi, Portaferrissa, 18, 1r. 1a de Barcelona.

Import:

Col·legiats: 154 €

Col·legiats en atur: 124 €

No col·legiats: 185 €

Inscripcions:  Les  inscripcions s’han de realitzar fent clic sobre el nivell corresponent a la  puntuació obtinguda en la prova de nivell, que en el seu dia vas realitzar.

Les persones que no  van fer la prova de nivell  podreu realitzar-la a través d’aquest  enllaç.     Una vegada hi accediu us heu d’ identificar  posant el vostre nom, nom d’empresa TSCAT, i el vostre correu electrònic on rebreu el nivell de coneixement en el qual esteu. El resultat ens l’haureu d’adreçar  al col·legi mitjançant el correu  formacio@tscat.cat.

Esperem que aquesta primera experiència on volem afavorir la utilització de l’anglès a la nostra pràctica professional sigui d’interès per tots els participants.

Us animem a participar-hi!

Compartir